femton, suger!

tidigare i veckan kom jag till insikt om att jag är glad över att jag inte är femton längre, fyfan!
och detta utav dessa anledningar;

- de flesta femton åringar är otroligt osäkra i sig själva.
- de är ena jävlar på att säga elaka saker om varandra.
- de minsta problemen har de en otrolig förmåga att göra skit stora.
- de klarar inte av att göra någonting ensamma.
- de är sjukt kaxiga.

nu säger jag inte att alla är just det här eller att jag var så här, men en hel del är och var!
jag tror att om vi alla är helt ärliga mot oss själva när vi tänker tillbaka på hur vi va så passar vi nog in på ett par av dessa punkter, jag kan ärligt erkänna att jag passar in på två och jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0