tisdag och städmani.

känner mig betydligt piggare idag, så har städat igenom hela nedervåningen under dagen och skulle sedan ringa chefen och säga att jag var redo för att jobba igen imorgon. då fick jag veta att vi är lediga resten av veckan, så blev väldigt lång ledigt nu - 11 dagar för att vara exakt! super skönt, även om jag längtar tillbaka lite till salongen. morgondagen ska spenderas i skidspåret, längar! och ute hos anna och matilda i deras nya hus med familjen marmbrandt. längtar!  och föresten, kunde inte någon sagt att det var speciall bindningar på mina skidor innan jag fick hem dom? är ju tamefanimig omöjligt att få på sig själv.. om inte annat borde man få med en personlig skidpåtagare i lådan! 

puss ae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0